Pech onderweg
Wat te doen bij pech, schade of storingen?
Wat te doen bij pech, schade of storingen?
Pech onderweg of lekke band
Kunt u niet verder rijden door motorische pech of lekke band: bel het noodnummer op de groene kaart. Informeer ons ook, zodat wij het ook weten.
Als er een lampje op het dashboard gaat branden: bel ons of de verhuurder voor overleg.
Storingen aan het camperdeel
Bel ons of verhuurder om eerst te proberen het probleem samen op te lossen.
Lukt dat niet, kan het zijn dat wij u adviseren om naar een camper-/caravan-bedrijf bij u in de buurt te gaan om te proberen het daar op te lossen.
Bij reparaties ivm pech, lekke band en/of storingen aan het camperdeel:
– Tot 100 euro kunt u zonder overleg zaken laten repareren. Bedragen boven de 100 euro zullen wij alleen na uitdrukkelijke toestemming per mail of whattsapp vergoeden.
– U dient altijd de originele reparatie-factuur mee te nemen.
– De vervangen onderdelen dient u ook altijd mee te nemen.
Schade
Mocht er schade optreden dient u ons of verhuurder direct hiervan op de hoogte te brengen.
Maak duidelijke foto’s van de schade aan de camper.
Is er ook een tegenpartij betrokken: maak dan ook duidelijke foto’s van eventuele schade bij de tegenpartij. Vul dan ook altijd een Europees Schadeformulier in.
Bij twijfel: wij en/of verhuurder zijn ook buiten kantoortijden telefonisch bereikbaar voor pech en/of storingen. Bel dus gerust.
Via de mail of via Whatt’s app (op ons vaste nummer) zijn we ook te bereiken.